perjantai 24. huhtikuuta 2015

Ennen lähtöä

Moi! Soitin toissapäivänä tonne turkin suurlähetystöön ja ne sanoi, että mun viisumi tulisi ensi viikolla, joka tarkottais sitä että tää ois viimenen viikonloppu täällä 8) ihanaa päästä lähtemään, kun sitä on odottanut niin kauan! Mutta. Ette uskokkaan kuinka hankala on yrittää pakata matkalaukkuun puoleksi vuodeksi tavaroita, mulla on yleensä hankaluuksia 2 viikon lomalle pakata, niin puoleksi vuodeksi???? mahdoton tehtävä, mutta eiköhän se tästä. Oon yrittänyt tässä vapaa-aikana nyt käydä ahkerasti urheilemassa ja opiskella ruotsia (kyllä, oon leffoja katsellessa laittanut tekstitykset ruotsin kielelle ja lukenut ruotsalaisia uutisia) kyllä tää tästä pikkuhiljaa.. :)

Saatiin meidän BS side tiimin kanssa tietää kesälomaviikotkin ja mun kesäloma sijoittuu heinäkuun puoleenväliin ja elokuun alulle. Elokuun alussa porukat ois tulossa Turkkiin kylään, joten pitääkin suunnitella jotain niiden pään menoksi ;)

Oon ollut hirveen stressaantunut tästä lähdöstä ja pakkaamisesta ja viisumista ja ties mistä kaikesta, että ihanaa sitten kun on viisumi ja lentolippu kädessä istuu lentokoneessa! En malta odottaa. Tässä nyt vähän pikkukuulumisia, palailen sitten kun oon kohteessa!

 
Tässä kuvassa näkyy vähän tarkemmin missä tuun asustelemaan, eli tosiaan Side ja tarkalleen ottaen Manavgat (4) lähellä Antalyaa :)