


Juhannuksena täällä oli ihan järkyttävä ukkosmyrsky, siis ihan meidän hotellin päällä. Oli kiva olla pihalla töissä kun yhtäkkiä alkoi salamoimaan, no mä ukkosta pelkäävänä yritin ettii turvaa kaikkialta katoksista ja muualta.. voin sanoo et muutamat ihmiset nauro mun ukkospaniikille, haha! oon niin äitiin tullut ;) Mutta iltaa kohden sää sitten parani ja mentiin Olivian kanssa ottamaan rannalle muutamat juhannuskuvat. pus! Illalla töiden jälkeen meillä oli juhannus olympialaiset toisella opaskämpällä, peerbongia, flip the cuppia ja muita pelejä. Sen jälkeen mentiin Karmaan. Oli kiva ilta :)


Juhannuksen jälkeen oon vaan tehnyt töitä, mulla on ollut nyt niin kivaa töissä!
Nyt tällä viikolla, mulla oli keskiviikkona vapaa, noh mä päätin ottaa ihan vaan rennosti, nahkaa käristäen ;) ja tänään mulla oli kanssa vapaa. No eilen lähdettiin sitten juhlimaan paikallisten kavereiden ja marian, begitten ja jamin kanssa. Oli tosi kiva ilta! Tänään me sit jamin kanssa lähdettiin shoppailemaan vanhaan kaupunkiin, löysin uudet kengät, aurinkolasit, pari mekkoa ja työsukkia, jee!
NYT KUVIA:
ps. pahoittelen, etten oikeen ikinä kirjota pitkää tekstiä, siis tällä hetkellä ei oikeen mitään mielessä, mulla oli mielessä paljonkin kirjotettavaa kun tulin koneelle, mutta unohdin sitten kaiken, joten annetaan kuvien kertoa :)






![]() |
| noni nyt juoksemaan ;) |
![]() |
| MUN UUS MEKKO! oli pakko ostaa tää väri ja pinkki:) |
![]() |
| onnellinen! |
Pus pus, kuulumisiin!


















