keskiviikko 23. syyskuuta 2015

merhabalainen

Pitkästä aikaa! Täällä Turkissa menee hyvin, töissä menee kivasti ja vapaa-aika on mennyt tänään vaan chillaillen. Tosiaan mulla on tänään vapaapäivä, mutta heräsin ekan kerran joskus aamu 7 aikoihin, kun ukkosti ihan kamalan paljon ja satoi. Noh unia jatkamaan siispä. Ja tietenkin mä heräsin tossa tunti sitten vasta. 

Täällä on tällä viikolla ollut muutamana iltana ukkosmyrskyä ja sadetta aika paljon ja jopa kylmä iltaisin, kyllä se 20 astetta tuntuu kylmältä kun koko kesän hikoillut yli 40 asteen lämpötiloissa.
Mulla on enää 1 kuukausi ja 2 päivää täällä Turkissa aikaa jäljellä, sitten lähden Suomeen pienelle visiitille hakemaan viisumia Thaikkuja varten, jonka jälkeen sitten nokka kohti Thaimaata koko talveksi. En valita! :) Pian saadaan kanssa tietää meidän ensi kesän kohteet, että missä vietetään ensi kesä. 

Päätin nyt vähän jakaa kuulumisia teille, jotka tätä blogia luette. Tosiaan anteeksi hiljaisuus, en oo vaan tajunnut päivittää blogia :D 
eilinen myrsky oli aika villi


bamse <3
hyttysille allerginen tia, tottakai ne päätti purasta mua silmään ja näytin koko päivän sit töissä tältä.