No pienet esittelyt tietysti jos tätä blogia seuraa muutkin kuin tutut :) Eli, Moi mä oon Tia, 20 vuotias, asun tällä hetkellä Lohjalla, perheeseen kuuluu sisko, iskä, äiti ja 2 koiraa :) Valmistuin tosiaan viime keväänä matkailualalta matkailuvirkailijaksi ja nyt tää kesä 2014- talvi 2015 on mennyt lähinnä töiden ja ystävien merkeissä <3 Työt s-marketissa loppui eilen, kerkesin siellä 4 v. olemaan töissä woopwoop :) Mitähän muuta? En tiedä! Mua jännittää jo nyt lähtö, vaikken ees tiedä tarkkaa päivää vielä, iiik!
Mihin lähden? Mä lähden siis kesäkaudeksi Turkkiin, Sideen ja tarkalleen ottaen paikkaan nimeltä Manavgat. Jännittää, koska en oo aiemmin käynyt Turkissa :) tässä vielä vähän kuvia, että mitä kaikkea kesältä on odotettavissa:
XOXO Tia
jeee täällä sun uus vakkarilukija kateudesta kipeänä!!! <3
VastaaPoistaJee ihana uus vakkarilukija ❤️🙏👌
Poista