maanantai 23. maaliskuuta 2015

mitä tapahtuu

Elikä! Juttuhan on nyt niin, että päätin aloittaa blogin pitämisen. Jännää, oon viimeksi kirjoittanut blogia amiksen ekalla luokalla, kai? Eli kokemusta bloggaamisesta kyllä löytyy. Ja miksi kirjoitan blogia? No siksi, että ajattelin että kun lähden oppaaksi Turkkiin tossa huhtikuun puolella, että olisi kiva kirjoittaa johonkin kuulumisia ja laittaa kuvia!

No pienet esittelyt tietysti jos tätä blogia seuraa muutkin kuin tutut :) Eli, Moi mä oon Tia, 20 vuotias, asun tällä hetkellä Lohjalla, perheeseen kuuluu sisko, iskä, äiti ja 2 koiraa :) Valmistuin tosiaan viime keväänä matkailualalta matkailuvirkailijaksi ja nyt tää kesä 2014- talvi 2015 on mennyt lähinnä töiden ja ystävien merkeissä <3 Työt s-marketissa loppui eilen, kerkesin siellä 4 v. olemaan töissä woopwoop :) Mitähän muuta? En tiedä! Mua jännittää jo nyt lähtö, vaikken ees tiedä tarkkaa päivää vielä, iiik!

Mihin lähden? Mä lähden siis kesäkaudeksi Turkkiin, Sideen ja tarkalleen ottaen paikkaan nimeltä Manavgat. Jännittää, koska en oo aiemmin käynyt Turkissa :) tässä vielä vähän kuvia, että mitä kaikkea kesältä on odotettavissa:














XOXO Tia



2 kommenttia:

  1. jeee täällä sun uus vakkarilukija kateudesta kipeänä!!! <3

    VastaaPoista