Tänään olin Lauran kanssa viemässä viisumi/työlupa hakemusta Turkin suurlähetystöön. Lähettiin jo hyvissä ajoin aamulla ja oltiin sit jo päivällä hyvissä ajoin kotona sieltä reissusta. Meillä oli hauskaa, en oo ikinä ollut niin kujalla kun tänään siellä suurlähetystössä. Noh, ekana me mennään väärään kerrokseen, kun se oli semmonen monikerroksinen talo ja katottiin, että joo se on toisessa kerroksessa, no koputeltiin siellä ovea, kunnes pukumies tulee sanomaan meille, että ollaan väärässä paikassa.. Noh siitä nolona sitten alakertaan missä oli se paikka mihin viisumihakemukset jätetään. Siellä oli kunnollinen turvatarkastus ja kaikki, en kuullut puoliakaan mitä siellä tarkastuksessa mulle sanottiin, joten se englantia puhuva mies katsoi varmaan mua kun idioottia kun kujailin siinä turvatarkastuksessa... awkward. Se itse viisumihakemusprosessi oli sellainen, että täytin muutamia lappuja ja vein sinne koulutodistuksen, passin, kuvan ja jotain papereita työpaikaltani. Siellä ei tarvinnut kyllä kauaa odottaa, meidän tunnin parkkiaika riitti hyvin vaikka jouduttiin välissä käydä nostamassa rahaa Olympiaterminaalista, haha. JA! Minä en ajanut yhtäkään kertaa tänään väärään suuntaan, päin punaisia, tai jotain muuta noloa mitä joskus helsingissä tulee mokailtua...Eli hyvin meni tämä päivä! Eikä suurempaa stressiäkään tullut vaikka navigaattori halusi ajattaa meidät kaikista pienimmiltä helsingin teiltä ja kaduilta! Jep jep, eli nyt 2-6 viikkoa pitää odottaa että saan viisumin ja työluvan ja sitten on lähtö! wuhuu tulispa ne nopeesti niin pääsis etelän lämpöön :) Käytiin tänään shoppailee vähän äitin kanssa ja tuli sit osteltua uudet bikinitkin reissua varten! Ja työvaatteet tuli kanssa eilen :) jeejee oon innoissani!
![]() |
| Työasu :) |
xoxo Tia

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti