Haha jotkut varmaan luulee, että oon kuollut kun en päivitä enää! Viime päivityksestä on yli viikko, joo tiedän anteeksi! Ollut niin paljon kaikkea, etten oo hirveesti tietokonetta avannut. Viime viikko meni nopeesti. Vapaapäivänä makoilin vaan auringossa ja otin rennosti (taas vaihteeks!) Olin viime viikolla kanssa opiskelemassa pari retkeä, Taurus deluxe ja Rafting! haha meillä oli hauskaa :)
Taurus deluxe on retki, jossa saatiin itse ajaa Range rovereilla pitkin vuoristoa. Sen päivän aikana käytiin Eagle Canyonilla, josta oli upeat maisemat, mutta se oli tosi korkea se paikka, pieni pelko nousi siellä vuoristossa haha! Käytiin myös paikallisessa kylässä, jossa oli kanssa vanha amfiteatteri, upea.




Ja tosiaan matkan varrella auton kanssa pysähdeltiin aina välillä pelastamaan kilpikonnia, ettei ne jää auton alle, monia kilppareita oli matkan varrella :) Ja tuolla voi nähdä kanssa villisikoja, kotkia, käärmeitä, liskoja. kaaikkea mahdollista! mutta me törmättiin vaan kilpikonniin ja kotkaan :)


Perjantaina vedin merirosvoretken, kiva päivä :)
Lauantaina olin Raftingissä eli suomenkielellä tutummin koskenlaskua. Luultiin tyttöjen kanssa, että saadaan märkäpuvut koska se vesi siellä on tosiaan 13 asteista, mutta bikinit päällä vedettiin vain suojaliivi ja kypärä lisäksi päällä. Voin kertoa, että oli kylmä kun tultiin takaisin kotiin! Rafting oli tosi hauskaa, mutta lopussa oli toosi kylmä. Meitä pudoteltiin aina välillä sieltä melontapaatilta veteen joten.. hyrrr kylmää! mutta ihan hauskaa !
Lauantaina sitten 00.30 kun olin ottanut muutaman tunnin päikkärit tajuttiin Elisan kanssa, että ei meitä väsytä, no lähdettiin parin paikallisen kanssa aluksi manavgattiin syömään, koska heillä oli nälkä, mutta itse tyydyin ihan vaan mehuun! Sen jälkeen mentiin lighthouseen ja karmaan, huhhu oli täyttä, niin paljon ihmisiä! Olin kotona joskus kolmen jälkeen ja sunnuntaina menin sitten töihin, en tajuu mua ei ees väsyttänyt!

ja tosiaan, meillä on täällä siesta, näin me vietetään siestaa:

Mutta, tässä mun jutustelut tällä kertaa, palaillaan asiaan taas :)

PS. SOOOOO HAPPY, TESSA JA MUMMU TULEE PERJANTAINAAAA <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti