sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

merhabalainen!

heihei! täällä mä olen, pienen tauon jälkeen taas. Mutta täällä aika menee niin nopeasti, etten oo ees tajunnut, että hups viime kerran blogista onkin jo joku pari viikkoa. Mummu ja Tessa oli täällä Juhannus viikolla ja lähtivät kotiin sitten just juhannusaatoksi. Voi että oli kivaa, kun he olivat täällä<3 Kierreltiin kauppoja, näytin niille vanhaa kaupunkia, käytiin Alanyassa, he kävivät Manavgatissa, kun mä olin töissä ja tietty palvoivat aurinkoa täällä. Viikko meni tosi nopeesti Tessan ja mummun kanssa, pus <3
 


Juhannuksena täällä oli ihan järkyttävä ukkosmyrsky, siis ihan meidän hotellin päällä. Oli kiva olla pihalla töissä kun yhtäkkiä alkoi salamoimaan, no mä ukkosta pelkäävänä yritin ettii turvaa kaikkialta katoksista ja muualta.. voin sanoo et muutamat ihmiset nauro mun ukkospaniikille, haha! oon niin äitiin tullut ;) Mutta iltaa kohden sää sitten parani ja mentiin Olivian kanssa ottamaan rannalle muutamat juhannuskuvat. pus! Illalla töiden jälkeen meillä oli juhannus olympialaiset toisella opaskämpällä, peerbongia, flip the cuppia ja muita pelejä. Sen jälkeen mentiin Karmaan. Oli kiva ilta :)



Juhannuksen jälkeen oon vaan tehnyt töitä, mulla on ollut nyt niin kivaa töissä!
Nyt tällä viikolla, mulla oli keskiviikkona vapaa, noh mä päätin ottaa ihan vaan rennosti, nahkaa käristäen ;) ja tänään mulla oli kanssa vapaa. No eilen lähdettiin sitten juhlimaan paikallisten kavereiden ja marian, begitten ja jamin kanssa. Oli tosi kiva ilta! Tänään me sit jamin kanssa lähdettiin shoppailemaan vanhaan kaupunkiin, löysin uudet kengät, aurinkolasit, pari mekkoa ja työsukkia, jee!


NYT KUVIA:

ps. pahoittelen, etten oikeen ikinä kirjota pitkää tekstiä, siis tällä hetkellä ei oikeen mitään mielessä, mulla oli mielessä paljonkin kirjotettavaa kun tulin koneelle, mutta unohdin sitten kaiken, joten annetaan kuvien kertoa :)















noni nyt juoksemaan ;) 

MUN UUS MEKKO! oli pakko ostaa tää väri ja pinkki:)

onnellinen!

Pus pus, kuulumisiin!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti