Hellurei :)
Eli viime viikolla tosiaan leikin turistia täällä Turkin lämmössä äitin, isin ja lauran kanssa. Mutta mukava viikko oli, shoppailua Manavgatissa, rannalla oloa, auringon ottoa, syömistä, kiertelyä vanhassa kaupungissa, yms yms yms! Lupaan lisäillä kuvia ja kertoa lisää viikosta, kun netti toimii paremmin. tällä hetkellä toimivuus on eriiittäin huono...
Oon vähän hukassa mitä kirjottaisin tänne blogiin, koska tää on mulle ihan arkea asua täällä Turkissa, niin haluisin mieluusti kuulla mitä te lukijat haluatte, että kirjoitan?? Ideoita saa laittaa kommenttiboxiin tai ottaa facessa yhteyttä :) Mä oon oikeesti out of ideas, ja siksi en oo kirjoitellutkaan vähään aikaan, ois kiva kirjoitella mutta kun tekstiä ei vaan synny.. :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti