
Moro! Tänään ei tule tekstiä englanniksi, mun pää ei yksinkertaisesti jaksa nyt miettiä, otsikon kirjoittamiseen meni 15 min, että sain sen oikein. XD Hi! Today there will be no english text because it took me like 15 min to figure out the " discover alanya" text.. haha sometimes your head is just so empty and can't think anymore in english, sorry :)
ELI! Tässä viime päivinä on sattunut ja tapahtunut vaikka mitä! Sunnuntaina heräsin ja olin mennyt aikaisin nukkumaan ja illalla (lauantaina) oli tullut sitten spostia, että en meekkään hotellille sunnuntaina vaan opettelemaan Riikan kanssa kuinka ottaa Dolmus ja bussi Alanyaan, no oltiin sunnuntai siis Alanyassa. Eli sunnuntaina kun heräsin sain nukkua tunnin pidempään herätyskellon jälkeen ja sitten valmistauduin ja lähdin toimistolle ja sit lähettiin Alanyaan!
Alanyassa tavattiin tuttuja ja käytiin syömässä heidän kanssa. Pyörittiin kans muutamissa kaupoissa, löysin mekon, pari paitaa ja uuden lompakon! Sunnuntai oli siis kiva päivä :) Maanantai oli kiva päivä hotellilla ja eilen aamupäivällä meitä koulutettiin vähän lisää, jonka jälkeen lähdettiin hotellille muutamaksi tunniksi. Olin silti kotona vasta kymmeneltä ja sit menin melkeen heti nukkumaan :)
Ja tänään harjoittelin retken " discover alanya " brittiläisen TUIn retkellä, kokopäivä retki, Retki starttasi aamulla ja loppui siinä 18 aikaan illalla. Mentiin ihan aluksi Alanyassa linnan raunioille, se oli mielenkiintoista kuulla kaikkea tarinaa niistä ja historiaa, siis koulussa mua ei kiinnostanut historia pätkääkään, mutta aina matkoilla/ uusissa maissa mua kiinnostaa historia tosi paljon! Se on niin jännää, että miten pala historiaa on vieläkin jäljellä ja että miten kaikki on tehty silloin kauan aikaa sitten. WOW!
Linnan raunioiden jälkeen mentiin luolaan! uuuu! se oli ylhäällä vuoristossa, ja sit siellä luolassa oli rappusia ylös ja alas ja ylös ja alas, n. 350 metriä jonka jälkeen siellä avautui pieni vesi" amme" vettä keskellä luolaa, se oli upeen näkönen :) Luolalle mentäessä, maisemat oli aivan uskomattomat, näin lunta kaukana horisontissa vuorilla 8) Luolan jälkeen mentiin syömään sellaiseen ravintolaan, joka oli rakennettu joen päälle :) Siellä oli kiva tunnelma ja paikallista ruokaa. Ruuan jälkeen bussi lähti takaisin Alanyan keskustaan, jossa meillä oli 1.5 h vapaa-aikaa, me lähdettiin oppaan kanssa jätskille paikalliseen kahvilaan namnam 8)
Bussi lähti takaisin ajelemaan kohti Sideä siinä n. 17 aikoihin ja kotona olin vähän ennen kahdeksaa.
Huomenna lähden opiskelemaan retken Manavgat riverboat & market eli retkipäivä taas tiedossa, kivaa (8 Perjantaina ois töitä, lauantaina vapaa! Sillon aion taas vähä fixailla rusketuksen terveisin. omistan toppirajat jotka näyttää junteilta!
Mutta, tää tyttö lähtee nukkumaan nyt, että on huomen pirteenä retkellä :)
Ps. Mul on turkkilainen kosija, joka yrittää selittää mulle että joudun helvettiin, jos en mene hänen kanssaan naimisiin! Okei joudun sit varmaan helvettiin :D hahha! Tälläistä tänään!
LOPUSSA TULEE KAIKKI KUVAT :)
XOXO Tia






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti