sunnuntai 10. toukokuuta 2015

First days

Merhaba from Turkey! 

Pyydän nyt jo anteeksi jos tekstissä on jotain todella outoa, oon tosi poikki ja päivistä sekaisin yms.. Lauantaina olin ekaa kertaa hotellilla, sea planet resort and spa. Hotelli on mun mielestä todella toooodella moderni ja iso ja sieltä löytyy kaikki mitä vaan tarvitsee. Jopa keilarata. Ja hotelli on tosiaan meren rannalla, ihanaa! Hotellille on meidän kämpältä noin 20 min ajomatka, eli se ei ole niin lähellä joten mennään aina autolla sinne :) 

Lauantaina meillä oli serviceä, matress racea ja serviceä iltapäivällä uudelleen. Päivä meni mukavasti!

Tänään sunnuntaina meillä oli taas serviceä, suomalaiset asiakkaat tulkaa jo <3 ja kasvomaalausta ja bamsen minidisco :) Ja sitten oltiin myös officella opiskelemassa vähän uusia juttuja ja tekemässä töitä, pitkä päivä mutta silti energiaa riittää (; Hmm.. mitähän muuta! UUU ensi viikon ohjelma! It's gonna be so much fun! Huomenna & tiistaina hotellilla, ke-to smile academy ja perjantaina en malta odottaaa!!!! Perjantaina pääsen opastamaan merirosvoretken merirosvolaivalle ja pääsen olemaan merirosvo!!! SO MUCH FUN!  ja lauantaina mulla on vapaapäivä, ajateltiin mennä markkinoille päivällä, joten aamupäivällä meen rannalle ottamaan vähän väriä :) 

Kaikki on täällä niin mukavia ja ystävällisiä, ah ihanaa #lovemylife 

mutta ei mulla muuta, meen nyt suihkuun ja sit pakko mennä nukkumaan :) 

ainiin, ja kaikki varmaan ihmettelee miksen lisää instagramiin kuvia, mutta mun instagram ei oo toiminut täällä kuin yhden kerran, joten saa nähdä, kaikki kuvat tulevat siis facebookiin :) 

kyssar och kramar
Tia 
tanning, i love my haircolour now!

Sea planet autosta katsottuna :) 

tämän päivän aamupala. huhheijaaa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti