lauantai 16. toukokuuta 2015

yarrr!

Hei! unohdin viimeksi kokonaan kirjottaa englanniksi joten nyt se tulee tässä ensin :'D oon niiin huonomuistinen!

Heyy! last time I forgot to write in english, so now it's coming first so I don't forget it this time, haha!
So.. On friday I was at the pirate excursion, it was really nice! I want to do it again :) yarr! we had fun and the kids also enjoyed :) After the excursion we went to Red Lion to eat some pizza and have a couple drinks, because today was my day off! At red lion we met some of our colleagues and it was nice. Today I went to the beach to fix my tan and swimming yeaaah! The water was soooo freaking cold, oh my god :D But fresh feeling after that, haha! Later on we went to eat and also went to the big market place, in Side we have on saturdays these big markets, where they are selling everything from fruits to clothes. I saw there perfect nike shoes that I have to buy some day ;) After the markets we went home and now I'm cleaning and adding stuff to my work folder :) Tomorrow I have work:)

But see you!

NOW IN FINNISH: 
SUOMEKSI: 

Moikka:)

Perjantaina olin vetämässä merirosvo retkeä, oi siellä oli ihanaa ja lapset nauttivat niin paljon! Haluan tehdä tuon retken ehdottomasti uudelleen! ( kuva meidän asuista on fbssä) Retken jälkeen menin hetkeksi kotiin, jonka jälkeen lähdettiin suomikerroksen tyttöjen kanssa Red Lioniin pizzalle ja muutamille drinkeille. Ennen sitä tosiaan juotiin tässä mun luona valkoviiniä ja meillä oli suuri ongelma, saada viinipullo auki, kun siinä oli sellainen puinen korkki, noh naapurin kebab paikasta kysymään onko heillä ja tottakai sieltä löytyi, saatiin se lainaksi ja lahjaksi pojille vietiin turkin pippureita, tykkäsivät kovasti :)



Tosiaan Red Lionissa juotiin muutamat, jäätävän kokoisia drinkkejä täällä! huhhu! Tutustuttiin siinä samalla muutamaan kolleegaan ja yritettiin opiskella turkkia. hahaha. Osaan edelleenkin vain sanoa merhaba, tää kieli on hankala mun mielestä! mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa, haha! Mutta ruotsia osaan jo jonkun verran ehkä puhua, retkelläkin osasin kysyä lapsilta jotain kysymyksiä, kyllä se ruotsi rupee pikkuhiljaa palautumaan mieleen :) jee!



Lähdettiin Red Lionista jo hyvissä ajoin, koska mulla oli suunnitelmissa mennä jo kymmeneltä rantaan, no olin rannalla klo 12 koska väsytti yksinkertaisesti liikaa. Merivesi oli tosi kylmäää mun mielestä, mutta samalla ihanan virkistävää :)



Päivällä olin kotona hetken jonka jälkeen lähdettiin syömään ja markkinoille. Ihana ruokapaikka, hyvää ruokaa ja niiin ystävällinen tarjoilija! Markkinoilla myytiin vaikka ja mitä, mausteita, koriste-esineitä, vaatteita, laukkuja, kenkiä, hedelmiä yms yms yms... Mutta en onnistunut saamaan yhtä sinistä mekkoa ihanin kultaisin koristein sopivalla hinnalla, niin pitää varmaan yrittää ensi viikolla uudelleen ;) Oi oi tiedän jo, mihin vien tessan ja mummun sit shoppailemaan kun ne tulee kesäkuussa kylään <3




Markkinoilta löysin vaan hedelmiä ja paistolastan kotiin. jee suuret löydöt!

Joka kerta kun nään vesiliukumäkiä tulee mun kummisetä mieleen! voi että hän rakastais näitä 8)eli matka varaukseen ;) 


Huomenna mulla on töitä, kiva päästä taas töihin, kun tää viikko on mennyt koulutuksessa ja retkellä yms :)

BYEEE :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti