Merhaba! Ja anteeksi, että en päivittele enää joka toinen päivä tai useasti, koska en oo tälläkään viikolla kerennyt. Koitan parantaa tapani! Tällä viikolla on tapahtunut paljon! Maanantaina oli Elisan synttärit ja juhlittiin niitä kymmenkunta ihmisen kanssa Karmassa, syötiin ensin hyvin ja sitten juotiin. Oltiin joskus vähän ennen kolme kotona.
Ja tiistaina mulla oli vapaapäivä, mä vaan nukuin ja laiskottelin, on ok joskus vaan olla ja laiskotella. Illalla kokoonnuttiin kaikki toimistolla ja lähdettiin laivaristeilylle illalla, oi että mikä ilta <3 kaikki kolleegat paikallis retkifirmasta, kaaaikki TUI ihmiset ( tui nordic, tui UK, holland yms..) eli veikkaus on että n 200-300 ihmistä samalla laivalla. Laiva oli upea ja seilattiin manavgat joessa sen kanssa, siellä oli tanssilattia ja kolme kerrosta ja yöllä bileet muuttui vaahtobileiksi! Oon aina haaveillut vaahtobileistä ja laivalla ne oli mahtavat! Niiiin kiva ilta!
Keskiviikkona meidän piti olla toimistolla taas aamusella, lähdettiin vesipuistoon ja Aladdin's waterworldiin. Vesipuistossa aika meni mukavasti, muutamat liu'ut testaten ja uiden ja aurinkoa ottaen. Eftalia waterpark oli kyllä tosi iso alue ja jotkut liu'ut näytti niin hurjilta, etten uskaltanut, varsinkaan tiistain jälkeen pienessä väsymyksessä ja ehkä pahassa olossa.... hahha! Vesipuistossa kanssa syötiin ja sen jälkeen lähdettiin Aladdin's waterworldiin, siellä on siis mahdollista kiipeillä kallioita pitkin ja hypätä korkeelta hyppyjä jokeen yms. No siellä oli mahdollista valita haluuko mennä kiipeemään sinne vai haluuko mennä veneilemään jokeen, mä valitsin joen + veneen, koska pelkään korkeita paikkoja ja en osaa kiipeilläXD Noh meidän vene oli semmonen, mä sanon sitä ennemmin uimapatjaksi tai semmonen uimapatja"vene" mutta wow mitkä maisemat!! aivan uskomattomat. En ikinä ois uskonut että turkissa ois sellaset maisemat mitä siellä, aivan upeet ja vesi oli niiiin kirkasta. Ja okei siellä oli hämähäkkejä, mä säikädin yhtä elukkaa meidän paatissa niin kovin, että meijän paikallisoppaalla oli hauskaa kiusata mua tietty.
Veneseikkailun jälkeen otettiin vaan iisisti ja opiskeltiin vähän Turkin juttuja, täällä on jänniä kultturieroja kyllä. Armeijan turkkilaiset aloittaa 20 vuotiaana yleensä, mutta jos olet liian lyhyt, liikalihava tai homo, niin armeijan voi välttää. Ja toi homousjuttukin oli jännä, että äidin pitää todistaa, se että hänen poikansa on homo, että hän voi välttää armeijan. Ja ramadan alkaa myös pian, olikohan kuukauden päästä, jos en ihan väärin muista. mutta pian kuitenkin! Kaikkea mielenkiintoista oon oppinut, mutta nyt kun yrittää niitä muistella tähän niin muistaa vaan ihan jotain!
Mutta tää on tosi jees ollut tää 3 viikkoa täällä, väriä saanut, uusia kavereita, paikallisiakin! jeejee 8) viihdyn kyllä!
Tosiaan eilen sen veneseikkailun ja muiden juttujen jälkeen lähdettiin sitten kotiin siinä 21.00 ajamaan bussilla, oltiin vähän ennen 23 kotona ja menin aikalailla heti nukkumaan, olin siis niiiin poikki! Tänään aamulla suunnistin sitten toimistolle ja sieltä töihin hotlalle, oli tosi kiva päivä töissä. Äsken kävin apteekissa Annan kanssa ja samalla tossa kaverin luona alhaalla souvenir shopissa niin sain teetä lahjaksi, kun hän näki että mun ääni on vähän poissa ja oon varmaan tulossa kipeeksi! aww.
PS. tia 20v. innostui äsken apteekissa ja löysi bamse laastareita! öö ostinko?! no jooo.
Pahoittelen taas ettei tule kuvia, mun netti on niiiin hidas ja en saa kuvia siirrettyä koneelle nyt millään, lupaan tehdä pelkän kuvapostauksen sitten kun saan kuvat koneelle, niitä meinaan on ihan mukavasti tältä viikolta. haha!
JEE HUOMENNA KUTSUU ALANYA<3
SEE YOUUUU!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti