ajattelin alkaa nyt kirjottamaan mun blogia sekä englanniksi että suomeksi, aina ekana suomi ja sitten enkku koska mulla on monen maalaisia kavereita :)
Jotenka! Hyvin on mennyt, huomenna alkaa smile academy. Tänään mulla oli aamupäivä vapaata,joten otin aurinkoa jonkun aikaa ja sen jälkeen lähdettiin Sonjan kanssa vanhaan kaupunkiin, söimme Karmassa, ruoka oli todella hyvää! Söin puffalomozzarella salaattia, nam. Pääruuaksi kanaa ja kermaperunoita, nam. Ruuan jälkeen lähdettiin takas kotiin, jonka jälkeen lähdinkin melkein heti töihin. Töissä oli spa day lapsille, eli kynsien lakkausta yms. Spa dayn jälkeen oli serviceä jonka jälkeen minidisco, paras minidico tähän mennessä 8) oli paljon lapsia ja jopa vanhemmat olivat tanssimassa mukana!


Töiden jälkeen lähdettiin toimistolle tekee vähän työjuttuja jonka jälkeen suunnistettiin tyttöjen kanssa isoon markettiin, josta ostin kaiken tarvittavan kotiin, tiskiharjan, sakset, yms tarpeellista kotiin:) Ja nyt oon sit kotona, en jaksa lähteä enää tänään mihinkää, kun huomenna pitää herätä ajoissa niin pitää olla virkeenä : ) Mutta, ei mulla muuta tällä kertaa, palaillaan smile academyn jälkeen!
/ HELLO! I started to write my blog in finnish and also in english! Yeii!
So, it's been really nice over here. Today I have day off till 3 pm, so i fixed my tan a little bit and also went eating with Sonja to the antik Side/ old town :) We were at Karma, the food was SO GOOD and so delicious, ahh! After the lunch we went home and then I had to go to work. It was nice at work, we had spa day and service and minidisco. The minidisco was so nice! So many children and parents were also dancing :) i'm so happy. After work we went to office to do rest of the work and after that we went with girls to big market to buy everything to our apartments. Today I think that I will stay at home, because I have to get up early and I don't wanna be tired at smiles academy.
But, see you soon, I will go sleeping soon :)
puspuss Tia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti