Smile academy takanapäin, mä uskallan jopa väittää että siellä oli parasta aikaa tähän asti. Oon nyt ollut täällä muutamaa tuntia vaille viikon. Eli eilen lähdettiin pyöräilemään kohti Seven Seas hotellia, joka on n. 9? kilometrin päässä tästä meidän kodista. Aamulla pyörällä sinne ja koulutus alkoi kymmeneltä, koulutus oli todella mielenkiintoinen ja tuntuu että tuun käyttämään siellä oppimia asioita heti kun meen töihin takas Sea Planettiin! Eli sunnuntaina! Smile academyn ekana päivänä käytiin läpi ensivaikutusta, että miten tehdä hyvä ensivaikutus toiseen ihmiseen ja kuinka kauan kestää, että toinen ihminen tekee susta ns. päätelmiä millainen ihminen olet. Käytiin ekana päivänä läpi myös tooodella paljon kaikkea muuta, mutta toi ensivaikutelmajuttu oli mun mielestä mielenkiintoisin siltä päivältä.
Ja meidän "opettajat" oli aivan mahtavia, mielenkiintoisia kuunnella ja välillä oli jotain ryhmätehtäviäkin.
Saatiin huoneet jossain tauolla ja siis wau mitkä huoneet! oikeat peitot, ihana sänky, ihana maisema parvekkeelta, ah ihana hotelli! täällä oon tottunut nukkumaan ton viltin kanssa, joten nukuin toooosi hyvin kunnon peiton kanssa (8
Ensimmäinen päivä taisi kestää sinne kuuteen- seitsemään asti, jonka jälkeen lähdettiin Smile academy illalliselle Siden vanhaan kaupunkiin Orfoz nimiseen ravintolaan, siellä sai valita haluaako pihviä, kanaa vai kalaa. Minä otin tietenkin pihvin ja punaviiniä! NAM
Ruokailun jälkeen mentiin yksille Karma ravintolaan, mansikkamojitosta tuli mun uusi lempparijuoma.
Mentiin jo ajoissa nukkumaan, joten jaksoi aamulla herätä hyvin :) Aamulla tietenkin mentiin tekee check out jonka jälkeen mentiin aamupalalle ja sen jälkeen koulutus alkoi taas.
Toisena päivänä meille kerrottiin paljon tervetulotilaisuuden pitämisestä ja siinä oli todella mielenkiintoista tietoa siitä, kuinka oma kroppa reagoi jännityksessä ja kuinka hengitys menee jännittäessä yms! mielenkiintoista : )
Koulutuspäivät oli aivan mahtavia, niin paljon uusia tuttuja, uusia suunnitelmia ja paaljon hymyileviä ihmisiä <3 Suunnittelin, että jossain vaiheessa meen kattomaan mikä meininki Alanyassa on, kun siellä on paljon uusia suomalaisia tuttuja :) jee!
Tänään koulutuspäivän jälkeen lähdettiin pyöräilemään takasin kotiin, tultiin Sonjan kanssa samaa matkaa ja kappas kappas eksyttiin vähän.. ja sen jälkeen mentiin puhelinliikkeeseen kysymään, että miksei mun saldo oo vieläkään tullut mun turkkipuhelimeen, niin eihän ne ymmärtänyt englantia, joten google translate käyttöön ja sillä yritettiin puhua :D hauskan näköistä varmasti oli!
Nyt oon vaan kotona, en jaksa tehdä oikeen mitään, vaikka oli kivat 2 päivää, oli silti aika rankkaa kun paaaljon uutta tietoa samassa paketissa, joten luulen että tänään pyhitän vapaa-ajan vain nukkumiselle :)
JEE HUOMENNA ON VIHDOIN SE PÄIVÄ KUN MULLA ON MERIROSVORETKI! :)
Kirjoitan lisää kun oon ollut siellä retkellä :)
nyt heipsssan :)
![]() |
| seven seas |
![]() |
| bamse paraati! |
![]() |
| ruokaa. paljon ruokaa. Täällä oon rakastunut vielä enemmän juustoihin kun suomessa, rakastan suomessa jo juustoa tooosi paljon mutta täällä ehkä vähän jopa liikaakin, nää on vaan niiiiin hyviä! nam! |
![]() |
| 8) |
![]() |
| redbull pelastaa! |








Mua nauratti, että oot nukkunut hyvin kun on ollut paksu peitto. Pienestä asti sulla on ollut aina paksun peitto, tai jopa kaksi :D
VastaaPoista-äiti-
Hahahahaha xD
Poista